Koordynatorki zespołu ds. dotacji z ZUS i przekonaj się dlaczego warto skorzystać z naszego doświadczenia i wiedzy
Szanowny Beneficjencie konkurs ZUS na poprawę BHP!
Gratulujemy Ci znalezienia się w gronie beneficjentów konkursu. Osiągnąłeś już ogromny sukces przechodząc niełatwą drogę do otrzymania dotacji i podpisania umowy z ZUS. Teraz przed Tobą również trudny etap: zrealizowanie inwestycji zgodnie z umową oraz wszelkimi wymaganiami ZUS, a następnie sporządzenie sprawozdania z realizacji projektu do ZUS wraz z wymaganymi wieloma załącznikami. Na końcu czeka Cię kontrola i odbiór projektu przez ekspertów z ZUS.
Jeżeli myślisz, że otrzymanie dotacji i podpisanie umowy na dotację to koniec walki o pieniądze z ZUS, to jesteś w dużym błędzie. Co roku ponad 20% beneficjentów konkursu ma problem z rozliczeniem dotacji z ZUS na poprawę BHP i otrzymuje mniejsze dofinansowanie, niż początkowo przyznane przez ZUS i zakontraktowane w umowie.
Dlatego oferujemy nadzór nad formalnym aspektem realizacji projektu oraz przygotowujemy sprawozdanie końcowe z realizacji projektu.
Posłuchaj naszej ekspertki!
Na czym polega rozliczenie dotacji ZUS z 2024 roku?
Firmy, które w 2024 roku otrzymały dofinansowanie z ZUS na inwestycje w poprawę warunków BHP, są zobowiązane do przesłania sprawozdania z realizacji projektu w ciągu 14 dni od jego zakończenia. Złożenie sprawozdania jest warunkiem koniecznym, aby ZUS wypłacił pozostałe 40% przyznanej kwoty dotacji na inwestycje poprawiające stan BHP i warunki pracy pracowników
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Pamiętaj! Tylko prawidłowe rozliczenie dotacji z ZUS gwarantuje otrzymanie dofinansowania w wysokości określonej w umowie o dofinansowanie z ZUS!
Do pobrania
Dokumenty potrzebne do przygotowania rozliczenia projektu do ZUS
Link do strony ZUS z instrukcją przygotowania i złożenia dokumentacji sprawozdawczej po realizacji projektu: